11 August 2010

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2009

Alhamdulillah... akhirnya penantian itu datang juga disaat-saat Ramadhan & Syawal yg bakal menjelma. 2.. 3.. hari sebelum acara tersebut baru aku dapat surat dr Pendaftar. Terkejut juga.. ada buat salah ke?... OOoo.. rupa-rupanya surat pemberitahuan untuk menghadirkan diri keacara tersebut.

Sudah semestinya akanku sambut bersama org yg tersayang iaitu suami ku.. Kebetulan juga Ayang baru dapat masuk UPSI... Terima kasih x terhingga kepada saya punya Bos dan rakan-rakan sekerja yg banyak membantu dlm kerjaya saya.


Tahniah juga buat rakan lain yg telah berjaya. Kepada yg masih belum dapat Insya-Allah rezeki anda akan datang jua.



Buku APC 2009

Orang kuat universiti.. My Big Bos.. merangkap Pengarah JPPHB
Ir. Damanhuri b. Othman (berdiri paling kiri)

Dalam dewan x sempat bergambar, jd amek dlm pej. ayang je.

Terima kasih buat Ayang n the gang kerana telah membuat satu kejutan...

korang nak taw apa yg depa buat.. depa sorak beramai2 sampai bergegar dewan tu.. aku yg dah ketaq lutut ni lg la berdebar2 masa nak p amek sijil tu..

Dato VC pun naik heran tanya kat aku... aku yg dah sememangnya gelabah hanya mampu menjawab dgn senyuman sahaja :)

Dibawah adalah rakan-rakan satu Jabatan yg dpt anugerah hari tu.



Tahniah Faizul Tahniah Rini


Tahniah En Hanipah / Abg Gem Tahniah Fazila


Tahniah En Saiful

Sepatutnya ada sorang lagi iaitu Sharul tp x jumpa plak gambar dia kat FB jurugambar tu.


Balik dari APC si zam beria ajak beli kek.. aku pun bila kenangkan esok dah nak puasa ble la belanja budak2 nie makan kek.. sokongan & bantuan dia org jugak la yg memberi aku semangat kerja selama nie.



Ayat kat atas tu adalah ayat bodek dr En. Zam yek hahaha..



Alhamdulillah petang tu ramai yg dapat merasa kek nie.. harap2 kalo ade yg terkurang tu minta maaf la yek.. terkejut tergembar je majlis nie... Tp untuk yg x sempat merasa tu tunggulah masa jamuan raya nanti... gang yg dpt APC akan buat jamuan raye jugak.

5 comments:

  1. tahniah.. ramai org happy utk awak.

    ReplyDelete
  2. Wahh tahniah.. teruskan kecemerlangan :D

    ReplyDelete
  3. Terima kasih En. Eimiza & Deaf, Insya-Allah akan ku teruskan usaha murniku ini :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...